Regulamin obiektu

Usługodawca: LS SORDYL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Krakowska 61, 34-120 Andrychów, Polska.
Dane rejestrowe: KRS 0000710702, NIP 5512241034, REGON 357194619.
Kontakt: recepcja@rycerska.pl

Regulamin Obiektu

§1

PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując powyższych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

  2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu „Piwnica Rycerska”, Rynek 8, 32-650 Kęty.

  3. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji oraz na stronie www.rycerska.pl.

  4. Opiekunem Gościa jest Recepcja, tel. wew. 680.

§2

DOBA

  1. Pokój wynajmowany jest na doby.

  2. Doba w pokojach trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.

  3. Przy zameldowaniu należy potwierdzić termin wyjazdu. Za skrócenie pobytu pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 50% potwierdzonej ceny pokoju. Bezpłatnych zmian długości pobytu można dokonać wyłącznie w dniu przyjazdu, o ile pozwala na to zarezerwowana cena.

  4. Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania. Obiekt uwzględni życzenie w miarę dostępności pokoi.

  5. Gość za dodatkową opłatą może przedłużyć dobę w pokoju po obowiązującej aktualnie stawce na dobę, w porozumieniu z Recepcją.

  6. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku braku wcześniejszej płatności za dotychczasowy okres pobytu lub nieprzestrzegania regulaminu.

  7. Jako jedni z pierwszych w Polsce oferujemy, na życzenie Gości, pokoje EKO pozbawione urządzeń emitujących promieniowanie (TV, monitory itp.).

§3

REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Podstawą zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza.

  2. Potwierdzenie rezerwacji automatycznie generowane przez system stanowi integralną część warunków rezerwacji.

  3. Rezerwacje mogą mieć charakter: gwarantowany lub niegwarantowany.

  4. Rezerwacja gwarantowana to taka, która została potwierdzona wpłatą zadatku lub preautoryzacją karty kredytowej Gościa.

  5. W przypadku braku przyjazdu i nieodwołania rezerwacji do godz. 17:00, Obiekt obciąża Gościa kosztami wpłaconej gwarancji.

  6. Rezerwacja niegwarantowana to taka, która nie została potwierdzona wpłatą lub preautoryzacją.

  7. Rezerwacje niegwarantowane są anulowane o godz. 17:00 w dniu przyjazdu, jeśli Gość nie przybędzie.

  8. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom.

  9. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do 22:00.

  10. Pobyt osób niezameldowanych po godz. 22:00 oznacza ich odpłatne dokwaterowanie według cennika.

  11. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który wcześniej rażąco naruszył regulamin.

  12. Obiekt ma prawo do pobrania depozytu gotówkowego lub preautoryzacji karty.

  13. Rezygnacja w trakcie doby nie powoduje zwrotu opłaty.

§4

USŁUGI

  1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

  2. Zastrzeżenia dotyczące jakości usług należy zgłaszać w Recepcji.

  3. Obiekt zapewnia: bezpieczeństwo, profesjonalną obsługę, sprzątanie pokoi oraz wykonywanie napraw.

  4. Na życzenie Gościa świadczone są usługi dodatkowe (informacje, budzenie, przechowanie bagażu, depozyt, zamawianie taxi).

  5. Dla rodzin możliwe jest wstawienie łóżeczka dziecięcego (po wcześniejszym zgłoszeniu).

§5

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Dzieci poniżej 12 lat muszą przebywać pod opieką dorosłych.

  2. Gość odpowiada za szkody wyrządzone przez siebie i osoby odwiedzające.

  3. Wysokość odszkodowania jest ustalana indywidualnie.

  4. W pokojach zabronione jest przechowywanie materiałów niebezpiecznych.

  5. Zabrania się używania otwartego ognia.

  6. Gość nie powinien zakłócać pobytu innych.

  7. Przy opuszczaniu pokoju należy zamknąć drzwi.

  8. Nieuzasadnione użycie alarmu pożarowego skutkuje karą 500 zł.

  9. Obowiązuje zakaz palenia w obiekcie – koszt złamania zakazu 500 zł.

  10. Naruszenie regulaminu może skutkować odmową dalszego świadczenia usług.

  11. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach Gościa w przypadku zaległości.

  12. Obowiązuje zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz jedzenia w Karczmie i salach konsumpcyjnych poza zakupionymi w obiekcie.

§6

ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Obiekt odpowiada za rzeczy Gości zgodnie z art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.

  2. O szkodzie należy powiadomić Recepcję.

  3. Odpowiedzialność za rzeczy wartościowe tylko w przypadku oddania ich do depozytu.

  4. Obiekt może odmówić przyjęcia do depozytu przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu.

  5. Obiekt nie odpowiada za pojazdy Gości ani rzeczy w nich pozostawione.

  6. Obiekt posiada ubezpieczenie OC dla pojazdów na parkingu (wymagany numer rejestracyjny).

  7. Obiekt nie odpowiada za zakłócenia ciszy spowodowane przez innych Gości, ale zapewnia ochronę reagującą na zgłoszenia.

§7

RZECZY POZOSTAWIONE

  1. Przedmioty pozostawione będą przechowywane przez 3 miesiące.

  2. Na życzenie Gościa odsyłane są na jego koszt.

  3. Żywność przechowywana jest 12 godzin, kosmetyki – 2 tygodnie.

§8

CISZA NOCNA

  1. Obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do 7:00.

  2. Goście informowani są o możliwych zakłóceniach ciszy z powodu imprez.

§9

REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku uchybień w jakości usług.

  2. Reklamacje przyjmowane są pisemnie w Recepcji lub mailowo: recepcja@rycerska.pl.

  3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień.

  4. Potwierdzeniem przyjęcia jest podpis Gościa i pracownika Recepcji.

  5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania.


§10

ZWIERZĘTA W OBIEKCIE

  1. Dozwolone są psy nieagresywne i koty – w wyznaczonych pokojach.

  2. Opłata 50 zł/doba.

  3. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy i w kagańcu.

  4. Zakaz wprowadzania zwierząt do SPA i Aquaparku.

  5. Zniszczenie pościeli przez zwierzę – koszt 200 zł.

  6. Właściciel ma obowiązek sprzątania po zwierzęciu.

  7. Za szkody odpowiada właściciel.

  8. Niepoinformowanie recepcji o zwierzęciu – kara 300 zł.

  9. Lista ras psów agresywnych – jak w pierwotnym regulaminie.

§11

POSTANOWIENIA DODATKOWE

Administratorem danych osobowych Gości jest:
LS SORDYL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa,
ul. Krakowska 61, 34-120 Andrychów, Polska,
KRS: 0000710702, NIP: 5512241034, REGON: 357194619,
adres kontaktowy: recepcja@rycerska.pl.

Dane przetwarzane są w celu realizacji pobytu oraz korzystania z usług, zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie www.rycerska.pl. Gościom przysługuje prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz skargi do Prezesa UODO.

  1. Rozpoczęcie pobytu oznacza akceptację regulaminu.

  2. Nie wolno dokonywać zmian w pokojach i wyposażeniu.

  3. Obowiązuje zakaz przebywania w restauracji w stroju kąpielowym, szlafroku itp.

  4. Integralną częścią Regulaminu są:

    • załącznik nr 1. Cennik,

    • załącznik nr 2. Potwierdzenie rezerwacji.

Dyrekcja Obiektu „Piwnica Rycerska”

Rynek 8

32-650 Kęty

woj. małopolskie

Recepcja

recepcja@rycerska.pl

tel: 33 875 06 80

Restauracja

+ 48 33 875 06 84